domingo, 28 de abril de 2013

O cimenterio tiña que albergar mínimo 300 panteóns

Acta da Asemblea Xeral celebrada o 7 de marzo de 1992 pola comunidade que, contou coa presenza do aparellador municipal, queréndonos «colar» o seu proxecto de ampliación do cemiterio que, foi rexeitado de xeito categórico polos presentes, esixindolle que querían un panteón por cada comuneiro e que, a ampliación tiña que contemplar unha capacidade mínima de 300 panteóns.

Como non acataron ningún dos acordos foi polo que 3 anos despois regalaron os máis de 58 millóns de Ptas., descritos nas anteriores entradas. O máis curioso é que, como poden contemplar na marca do carimbo, esta documentación pasou polo Xulgado e aínda así, libráronse de ser condenados. A acta é ben explicita e non foi levantada polo demandante, se non, pola secretaria co visto e prace do presidente.



En éste mismo punto entra también el tema del cementerio. Donde el Sr. presidente Roríguez Maneiro presenta un plano y proyecto del cementerio de como quedarían tales obras una vez echas en caso de que los comuneros presentes las aprobaran. Después de tener los esquemas de las obras puestas en el encerado, el Sr. presidente pide al aparejador del Ayuntamiento de Porto do Son, si hacía el favor de explicarle a los comuneros presentes de como quedarían tales obras una vez terminadas y al mismo tiempo pide que le explique qué capacidad tendrían

En estos momentos interviene el Sr. aparejador explicando cómo quedarían las obras y que capacidad tendrían las mismas.



Los comuneros dicen que quieren un panteón para cada comunero, pero el aparejador dice que la capacidad que tiene el terreno que solo se pueden hacer ciento cinco y con reforma que lo máximo que se podían hacer que eran veinte más, que sumarían un total de ciento veinticinco.

Después de que los comuneros escucharan todas estas palabras del aparejador dicen: que no lo aprueban por no tener capacidad suficiente para toda la parroquia ya que como mínimo de capacidad necesaria tenía que ser de trescientos panteones. En estos momentos queda desaprobado por todos los presentes.

No hay comentarios: